2015. szeptember 24., csütörtök

Bejelentett változás: Nem holmi játék!!!

Sziasztok!
Nos először is szeretném megköszönni ezt a számot amit kiírt a kis táblácskánk! Őrült jó érzés volt ez nekem...de
Azt vettem eszre hogy kb 0 életjelet mutattok pedig kértem! Így nem érzem a motiválást... Az az 1 comment iszonyatosan jól esett még ha csak érdeklődés volt akkor is!
A résszel késésben vagyok és szerintem tőlem már nem is kapjátok ki! Sajnálom de ezzel a nappal úgy döntöttem hogy a két csodálatos társamnak ajándékozom a blogot! Ugyanúgy működni fog a blog de nem tudom ők milyen rendszert fognak vezetni! De egy blog nem játék!
Még ha gondoljátok megírhatom a következő illetve a különleges részt az ezres forduló miatt.
Szívesen vezetném tovább a blogot de mint mondtam elfogyott a motiválás. Ha láttam volna/látnám hogy érdekel titeket írnám én szívest örömest!
Amennyiben társaim nem fogadják el a blogot törlöm azt, vagy ha Netán kapok egy minimális biztatást még lehet meggondolom magam...de jelen pillanatban én szerintem ezzel:
Búcsúztam! <3

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a blogod, és az írásstílusod is. Mindig elolvasom a részeket is, csak az iskola miatt nem volt túl sok időm egy épkézláb komi megírására. :/ Ne hagyd abba a blogot, mert nagyon jól írsz és a történet is nagyon érdekes. :) :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen Bernadett! Ez lehet hogy csak ilyen átmenetei lesz mert fáradt vagyok lelkileg meg gőzerővel tanulás! :( De majd össze kapom magam! :) Köszönööm! <3

    VálaszTörlés